مسترکار - دنیای خودرو

طلای جهانی حوالی رکورد جا خوش کرد

طلای جهانی حوالی رکورد جا خوش کرد به گزارش مستر کار، قیمت طلا امروز پنج شنبه (۱۷ اکتبر) زیر سطح رکورد باقی ماند چونکه سرمایه گذاران منتظر داده های اقتصادی ایالات متحده بودند که می تواند سرنخ های بیشتری در راه تسهیل پولی فدرال رزرو عرضه نماید.


به گزارش مستر کار به نقل از ایسنا، هر اونس طلا تغییر چندانی نداشت و به ۲۶۷۴ دلار و ۹۶ سنت رسید. قیمتها در روز چهارشنبه به بالاترین سطح ۲۶۸۵ دلار و ۱۶ سنت رسید، که کمتر از رکورد ۲۶۸۵ دلار و ۴۲ سنت در ۲۶ سپتامبر بود. قیمت طلای آمریکا در ۲۶۹۰ دلار ۴۰ سنت ثابت بود.
فعالان بازار منتظر داده های خرده فروشی و تولید صنعتی ایالات متحده برای ماه سپتامبر و داده های هفتگی بیکاری هستند که امروز منتشر می شود.
داده ها نشان داده است که قیمت های واردات آمریکا در ماه سپتامبر به بیشترین میزان در ۹ ماه اخیر کاسته شده است و به چشم انداز تورمی مطلوبی اشاره می کند که فدرال رزرو را در راه ادامه کاهش نرخ های بهره نگه می دارد.
ابزار CME FedWatch نشان داد که معامله گران احتمال ۹۲.۲ درصدی را برای کاهش ۲۵ واحدی نرخ بهره بانک مرکزی ایالات متحده در ماه آینده می بینند. با این استدلال که تورم در منطقه یورو حالا به صورت فزاینده ای تحت کنترل و اقتصاد درحال رکود است، احتمالا بانک مرکزی اروپا باردیگر نرخ های بهره را می کاهد. نرخ بهره پایین تر و تنش های ژئوپلیتیکی سبب افزایش جذابیت شمش می شود.
رویترز گزارش کرد که در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره با ۰.۲ درصد افزایش به ۳۱.۷۴ دلار رسید. پلاتین با ۰.۸ درصد افزایش به ۱۰۰۱ دلار و ۴۰ سنت رسید و پالادیوم با ۰.۳ درصد افزایش به ۱۰۲۶ دلار و ۹ سنت رسید.



منبع:

1403/07/26
12:23:21
16
5.0 از 5
تگهای خبر: ابزار , تور , تولید , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵
mastercar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مستر كار محفوظ است

مستر كار

فروش خودرو و اخبار خودرو