به گزارش مستر كار به نقل از ایسنا، مصرف كنندگان رضایت چندانی از عملكرد خودروسازان و واردكنندگان خودرو ندارند.
عدم تناسب قیمت با كیفیت خودروهای داخلی و گران فروشی و تاخیر در تحویل خودروهای وارداتی از مهمترین دلایل نارضایتی مصرف كنندگان از عملكرد این شركتها است.
در این رابطه شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران با نظرسنجی از ۸۸ هزار و ۲۶۲ نفر از خریداران خودروهای داخلی و وارداتی در بازه زمانی تابستان امسال (۱۳۹۶)، میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری را بررسی نموده است.
طبق نتایج این نظرسنجی میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری در تابستان امسال نزولی بوده و از ۶۷۰ از هزار امتیاز در بهار امسال به ۶۶۶ از هزار امتیاز در تابستان، كاهش یافته است.
كاهش رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری در تابستان نسبت به بهار امسال در حالی است كه بررسی ها نشان داده است میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری در فصل های بهار و تابستان امسال هم نسبت به زمستان سال قبل (۱۳۹۵) با كاهش همراه بوده است.
میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری در زمستان ۱۳۹۵ برابر با ۶۸۰ از هزار امتیاز بوده است.