بررسی قواعد تجاری سازی محصولات دانش بنیان در یک کمپ ملی
به گزارش مستر کار، نخستین کمپ ملی فروش محصولات دانش بنیان با حضور ۶۰ مدیرعامل و مدیر فروش از ۱۲ استان کشور در پارک فناوری پردیس برگزار شد که بررسی قواعد تجاری سازی محصولات دانش بنیان مهم ترین برنامه این کمپ ملی بود.
به گزارش مستر کار به نقل از ایسنا، در این دوره که ۶۰ نفر از مدیران عامل و مدیران فروش شرکتهای فناور و دانش بنیان از ۱۲ استان کشور حضور داشتند، قواعد راهبردی و تاکتیک های کلیدی به بازار رساندن کالا و خدمات دانش بنیان مورد بحث قرار گرفت.
این کمپ با همکاری پارک فناوری پردیس و مجموعه کارنو در ۵ روز در پارک فناوری پردیس برگزار گردید. روزانه ۹ ساعت آموزش، تمرین، کار گروهی و منتورینگ برای محصولات شرکتهای حاضر در این کمپ با رویکرد اصول تریز از برنامه های این کمپ بود.
کشف و اجرای راهکارهای خلاقانه فروش در سازمان، رفع چالش ها و موانع شرکتهای دانش بنیان در فروش محصولات دارای فناوری و کمک به توسعه فروش کلیه محصولات و خدمات شرکت ها از اهداف برگزاری این دوره بوده است.
مدیران عامل و مدیران فروش شرکت هایی در حوزه های تجهیزات پزشکی، الکترونیک، فناوری اطلاعات و سایر شرکتهای دانش بنیان در این کمپ شرکت داشتند.
بازدید از شرکتهای عضو پارک فناوری پردیس، بازدید از نمایشگاه محصولات فناورانه پارک و آشنایی با زیست بوم نوآوری و فناوری این مجموعه از دیگر برنامه های این کمپ بود. در این کمپ، مدیران عامل چند شرکت از شرکتهای برجسته پارک فناوری پردیس هم به بیان تجربیات خود در حوزه فروش محصولات دانش بنیان پرداختند.
به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، به شرکت کنندگان در این دوره گواهی از جانب پارک فناوری پردیس اعطا شد.
منبع: مستر كار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب