مسترکار - دنیای خودرو

آخرین مهلت ارسال طرح های تجهیزات پزشکی کاربردی پرمصرف در عرصه خدمات طب سنتی

آخرین مهلت ارسال طرح های تجهیزات پزشکی کاربردی پرمصرف در عرصه خدمات طب سنتی مستر کار: فردا آخرین مهلت فراخوان پشتیبانی از طرح های تجهیزات پزشکی برمبنای عناوین کاربردی پرمصرف در عرصه خدمات طب سنتی است.


به گزارش مستر کار به نقل از ایسنا، پیشرفت های اخیر در عرصه تشخیص و درمان طب سنتی، بهره مندی از تکنولوژی و تجهیزات مختلف در عرصه تشخیص، پایش و درمان برمبنای آموزه های طب سنتی را گریزناپذیر کرده است. بر این اساس ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان گیاهان دارویی و طب سنتی نسبت به پشتیبانی از طرح های تجهیزات پزشکی برمبنای عناوین کاربردی پر مصرف در عرصه خدمات طب سنتی اقدام نموده است.
نخست، «کیت های آزمایشگاهی تشخیصی مزاج در طب ایرانی» با هدف طراحی و ساخت کیت های آزمایشگاهی (مبتنی بر خون، سرم یا ادرار) برمبنای مفاهیم طب ایرانی همچون این طرح ها است و هدف از آن بررسی وضعیت مزاجی افراد از نظر میزان بلغمی، صفراوی، سوداوی و دموی بودن آنها است.
دوم، «دستگاه مبتنی بر اصول بیورزونانس» بمنظور تشخیص نارسایی ها و ناهنجاری های فیزیولوژیک افراد کیفیت فرآورده های درمانی طب ایرانی است.
سوم، «دستگاه حجامت خودکار» است و هدف از آن، طراحی و ساخت دستگاهی است که کار حجامت را از مرحله ایجاد ضایعه برای خونگیری، مکش، جمع آوری خون و... را بصورت استاندارد و ایمن با کمترین نیاز به دخالت کاربر انجام می دهد.
چهارم، «سنجش سطح انرژی و میزان گردش خون موضعی» است و هدف در این پروژه، طراحی و ساخت دستگاهی است که با بهره گیری از اصول تصویربرداری حرارتی، میزان گردش خون موضعی و سطح انرژی موضع موردنظر را بصورت سطحی و عمقی اعلام نماید. اعلام نتایج باید بصورت کمی و تصویری باشد.
پنجم «دستگاه بخور گیاهان دارویی» است، در این پروژه، دستگاهی باید طراحی شود که بصورت کاملا کنترل شده و برمبنای اصول طب ایرانی از گیاهان دارویی دود قابل استنشاق تولید نماید. منظور از کنترل در این دستگاه، کنترل دبی و دمای دود خروجی و حذف عناصر مضره در دود به وجود آمده (تا حد امکان) است.
به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، شرکت های فناور توانمند که دارای طرح و دستگاه مطابق با عناوین مذکور هستند، می توانند طرح های خودرا تا پایان شهریور ماه جاری جهت ثبت درخواست و ارسال چکیده رزومه به آدرس پست الکترونیک ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان گیاهان دارویی و طب سنتی chtm@isti.ir ارسال نمایند.



منبع:

1403/06/30
23:50:37
7
5.0 از 5
تگهای خبر: آزمایش , تكنولوژی , تولید , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱
mastercar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مستر كار محفوظ است

مستر كار

فروش خودرو و اخبار خودرو