مسترکار - دنیای خودرو

یک خودروساز در چین گل کاشت

یک خودروساز در چین گل کاشت به گزارش مستر کار، جنرال موتورز، برای نخستین بار در سه ماهه گذشته در چین، خودرو های برقی و پلاگین هیبریدی بیشتری نسبت به خودرو های بنزینی معمولی فروخت، باآنکه این نقطه عطف در حالیست که کل تحویل ها همچنان کاسته می شود.


به گزارش مستر کار به نقل از ایسنا، این خودروساز آمریکایی در سه ماه منتهی به سپتامبر بیشتر از ۴۲۶ هزار خودرو فروخت که ۵۳ درصد از این خودرو ها را خودرو های برقی باتری دار و پلاگین هیبریدی ها می سازند.
با این وجود، فروش کلی نسبت به سال قبل ۲۱ درصد کاسته شده است و بیشتر از سه چهارم تحویل های سه ماهه گذشته از سرمایه گذاری مشترک جنرال موتورز با سایک موتور و شرکت خودروسازی چینی، وولینگ بوده است. بیوک، کادیلاک و شورلت کمتر از ۱۰۰ هزار دستگاه را به خود اختصاص دادند.
انتقال سریع چین به خودرو های برقی و رقابت شدید بین خودروسازان داخلی، فروش و سودآوری تولیدکنندگان خارجی همچون جنرال موتورز را تحت تأثیر قرار داده است. این شرکت در نیمه اول ۲۱۰ میلیون دلار ضرر برای چین در مقایسه با اوج درآمد سالانه حدود ۲ میلیارد دلار آمریکا بین سالهای ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ گزارش کرد.
استیو هیل، رئیس جنرال موتورز چین اظهار کرده است ما با تمرکز بر افزایش فروش و کنترل هزینه هایمان، اقدامات محتاطانه ای برای بازگشت به سودآوری در چین انجام می دهیم.
بلومبرگ گزارش کرد که این نقطه عطف تا حد زیادی با بازار گسترده تر چین مطابقت دارد، جایی که فروش خودرو های برقی و هیبریدی برای نخستین بار در ماه جولای از خودرو های بنزینی معمولی فراتر رفت. بر اساس گزارش انجمن خودرو های مسافری چین، تحویل خودرو های موتور احتراق داخلی در هشت ماه اول سال ۱۵ درصد کاسته شده است.



منبع:

1403/07/20
10:45:57
72
5.0 از 5
تگهای خبر: باتری , بنزین , تور , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۲
mastercar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مستر كار محفوظ است

مستر كار

فروش خودرو و اخبار خودرو