مسترکار - دنیای خودرو

واگذاری مسکن با امکانات کامل به خانواده جانباختگان معدن طبس

واگذاری مسکن با امکانات کامل به خانواده جانباختگان معدن طبس به گزارش مستر کار، آن طور که معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام نموده هر یک از خانواده متوفیان حادثه معدن طبس تا یک ماه دیگر صاحب یک واحد مسکونی با تجهیزات و امکانات کامل خواهند شد و این وزارت خانه واحدها را از بنیاد مسکن خریداری نموده است.


به گزارش مستر کار به نقل از ایسنا، بعد از حادثه تلخ انفجار معدن طبس در روز ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ که به کشته شدن ۵۲ نفر از کارگران زحمتکش معدن منجر گردید، رئیس جمهور دستور داد تا به خانواده های داغدار این حادثه که فاقد مسکن هستند بر مبنای پراکنش استان ها همچون خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و گلستان، یک واحد مسکونی اهدا شود.
چند روز قبل فرزانه صادق ـ وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه هیئت دولت اعلام نمود: این مسکن ها با قرارداد واگذاری هایی که به سرپرست خانوار و فرزندان شان است، به آنان تعلق می گیرد. او اظهار داشت که ظرف یک ماه آینده این قرارداد واگذاری ها را به این خانواده ها تقدیم می نماییم.
در این راستا به تازگی ارسان مالکی ـ مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در دیدار با استاندار خراسان جنوبی گفته است: یک واحد مسکونی تا یک ماه آینده به همه خانواده های جانباختگان حادثه معدن طبس که مشکل مسکن داشتند، واگذار می شود. این واحدها با تجهیزات و امکانات کامل اهدا می شود.


مالکی خبر داد: وزارت راه و شهرسازی این واحدها را از بنیاد مسکن خریداری نموده و تجهیزات هم توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت می گیرد.
ازاین رو گزارش با تصمیمات مجموعه دولت شامل وزارت راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی علاوه بر دیه، کمک های بلاعوض و برقراری مستمری خانواده های این حادثه، برای تأمین مسکن خانواده جانباختگان یک واحد مسکونی نوساز و تمام کار هم اهدا می شود.
مقرر است در یک برنامه متمرکز در ایام آینده و با حضور میهمانانی از سطح کشور واحدها به خانواده جانباختگان این حادثه اهدا شود.


1403/08/01
11:21:06
15
5.0 از 5
تگهای خبر: تور , صنعت , وزارت صنعت، معدن و تجارت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵
mastercar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مستر كار محفوظ است

مستر كار

فروش خودرو و اخبار خودرو