پیش بینی روش های تأمین قطعات یدكی پیش از آغاز تحریم ها صورت گرفته است
مستر كار: مدیرعامل شركت خدمات بعد از فروش ایران خودرو از جایگزینی منابع جدید تأمین قطعات یدكی در شرایط تحریم آگاهی داد.
به گزارش مستر كار به نقل از گروه صنعتی ایران خودرو، سیدرضا حسینی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با اعمال مجدد تحریم ها تلاش های این مجموعه برای تأمین بموقع قطعات و لوازم یدكی استاندارد و مقابله با بازار قطعات یدكی تقلبی افزایش یافته است.
مدیرعامل شركت خدمات بعد از فروش ایران خودرو با اشاره به گستردگی شبكه خدمات این شركت در كشور و دشواری های تأمین به سبب وجود تحریم ها، اظهار داشت: امیدواریم با جایگزینی منابع جدید داخلی و خارجی و پیشبرد راهكارهای متفاوت، بتوانیم نیازهای حوزه خدمات بعد از فروش را به بهترین شكل ممكن برآورده نماییم.
وی در این خصوص اظهار داشت: با بعضی از سازندگان داخلی مذاكراتی صورت گرفته تا قطعات خودرا با نظارت های كیفی در پروسه تولید، در اختیار این شركت قرار دهند تا در شبكه توزیع قرار گیرد.
حسینی درباره وجود قطعات تقلبی در بازار به مشتریان آگهی داد و اظهار داشت: مشتریان می توانند با استفاده از موبایل اپلیكیشن ایساكو به صورت وارد كردن كد و یا اسكن باركد، از اصالت قطعه اطمینان حاصل كنند.
منبع: مستر كار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب