مسترکار - دنیای خودرو
در خانه بمانیم،

آیا فروشگاه های اینترنتی توانستند مردم را در خانه نگه دارند؟

آیا فروشگاه های اینترنتی توانستند مردم را در خانه نگه دارند؟ به گزارش مستر كار رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی كارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران از افزایش چشم گیر فعالیت شركت های فروش اینترنتی اطلاع داد كه در زمینه تأمین مایحتاج زندگی مردم فعالیت می نمایند.


به گزارش مستر كار به نقل از ایسنا، طبق گفته كارشناسان، چاره اصلی كنترل و قطع زنجیره شیوع كرونا این است كه در خانه بمانیم و در چنین شرایطی یكی از ابزارهایی كه می توان برای كاهش تردد در شهر از آن استفاده كرد، استفاده از ظرفیت كسب و كارهای مجازی و فروشگاه های اینترنتی است. البته رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی كارفرمایی فروشگاه های اینترنتی اعتقاد دارد كه آشنایی و انگیزه استفاده از فروشگاه های اینترنتی پس از شیوع كرونا به اندازه كافی وجود داشته، اما در بخش كالاهای تند مصرف و محصولات غذایی خام توانمندی كافی وجود ندارد. البته پیشتر عضو هیئت مدیره اتحادیه كسب و كارهای مجازی گفته بود كه فروش كالاهای تند مصرف در بخش كسب و كارهای مجازی در اسفند ماه و به دنبال شیوع كرونا افزایش داشته است؛ ازاین رو به نظر می آید همچنان ظرفیت هایی كه بتوانیم با استفاده از آنها رجوع خود به مكان های عمومی را به حداقل برسانیم، وجود دارد.
رزرو سرویس های فروشگاههای اینترنتی تا آخر نوروز
در همین رابطه حمیدرضا اعتدال مهر در گفتگو با ایسنا، اظهار نمود: به دنبال شیوع كرونا شركت های فروش اینترنتی كه در زمینه تأمین مایحتاج زندگی مردم فعالیت می نمایند، تا حدی با افزایش سفارش مواجه گشتند كه تقریباً سیستم لجستیك آنها از كار افتاده و تا آخر نوروز همه سرویس هایشان رزرو شده است.
به قول او منظور از "تامین مایحتاج"، خریدهایی مثل پوشاك و هدیه برای نوروز است كه مردم باید بخاطر آنها از خانه خارج می شدند و چون اولویتشان بود، نمی توانستند آنرا به تعویق بیاندازند.
رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی كارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران با اشاره به تجهیز كافی فروشگاه های مجازی، اظهار داشت كه علت ایجاد مشكلات لجستیكی این بود كه حداكثر استفاده از فروش الكترونیكی در اسفند ماه صورت گرفت.
اعتدال مهر پیش بینی نمود كه استقبال مردم از فروشگاه اینترنتی پس از برطرف شدن شیوع كرونا هم به صورت یك فرهنگ ادامه داشته باشد.
وی افزود: در زمینه محصولات تند مصرف و محصولات غذایی خام، سایت های معروف و توانمندی كه بتوانند جوابگوی نیاز یك شهر باشند، به اندازه كافی وجود ندارد و بنابراین بود كه فروش الكترونیك بیشتر در بخش تأمین مایحتاج صورت گرفت.
او فرهنگسازی جهت استفاده از ظرفیت فروشگاه های اینترنتی برای تشویق مردم به ماندن در خانه در شرایط فعلی را یك وظیفه حاكمیتی توصیف كرد و اظهار داشت: البته آشنایی و رغبت جهت استفاده از فروشگاه های اینترنتی تا حد زیادی وجود داشت. در زمینه سمینار، وبینار و اپلیكیشن های مربوط به آموزش مجازی، برگزاری جلسات مجازی و دوركاری كارمندان تا جایی كه زیرساخت اجازه می داد، ظرفیت ها افرایش پیدا كرد و كارهای بسیار خوبی در این بخش انجام شد كه حتی بعضی از آنها در جهت مسئولیت اجتماعی شركت ها صورت گرفت.



1399/01/02
14:59:29
3719
5.0 از 5
تگهای خبر: ابزار , اپلیكیشن , تردد , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۱
mastercar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مستر كار محفوظ است

مستر كار

فروش خودرو و اخبار خودرو